Tuesday, August 5, 2008

Första träningspasset på... 2 månader?

FYFAN för det här vädret :( Man får verkligen noll lust att röra sig utanför dörren.... fast jag kom ändå iväg på ett friskispass idag :) oh my goossshhh vad otränad jag har blivit. Höll på att dö på jympapasset. Bläääh. Nu får man "börja om från början" med kondition/ böjlighet/ styrka... fuck it säger jag bara. Men jag måste verkligen komma igång igen... har nog aldrig varit i så bra shape som jag var i USA! Det var så himla skönt, man var pigg och glad all the time och kroppen mådde bra. Tänker INTE hamna i ett jäkla träsk igen.

Anyway, har haft en välbehövlig kväll hos Petra tonight. Med popcorn, diet coke, tjejtidningar och sex & the city såklart... alltid en bra kombo ;) Var skönt att bara ligga och dega i sängen (speciellt nu när träningsvärken börjar komma krypande haha). Sen har man ju en himla tur att man har världens bästa pojkvän som hämtar en mitt i natten inne i stan ♥

Nu ska jag göra mig i ordning... kan äntligen ladda min eltandborste igen efter att ha återfunnit laddaren :) och sen ska jag bädda ner mig i duntäcket.... MYYS!

2 comments:

Miss said...

Fliiis din latmask! (& då menar jag inte på gymet) du måste skriva oftare! Nu när jag inte kan ringa dig och jag äntligen har fått igång datorn igen är det här enda sättat jag kan få veta lite om livet i Sverige! xo

zlall said...

Eller var det första blogg inlägget på två månader du menade?