Friday, March 28, 2008

Dags att packa (i sista minuten)

Vem tror ni är ute i sista sekunden?? JOO JAG SÅKLART!! om senast två timmar ska jag vara hos andreas (o då ska jag ha plockat victor innan) o jag har precis kommit hem typ... slängt in sista tvätten (som tur är bara underkläder, så det lär väl gå snabbt att torka), o nu ska jag börja packa. gud va jobbigt. Har ingen aning om vad jag ska ha med mig... kan ju göra som greven sa "Äh, sätt på dig en bikini o sätt dig på flyget, det är allt som lär behövas!" ;)

Det är så mycket som måste med... massa småsaker som extra linser, massa solkräm, blabla. Har en känsla av att det blir den stora resväskan i alla fall... ;) Ni känner ju mig, jag kan inte packa lite.

Oh well, sitter o klunkar en energidryck nu för att få upp energinivån.

Ses om en vecka! Puss pusssss

No comments: