Thursday, March 13, 2008

Flisan + 24 = sant

Nu ligger jag i sängen o har precis börjat plöja igenom "Tuesdays with Morrie" av Mitch Albom, som vi ska läsa i College Success. Den är verkligen bra hittills!

Idag var Andreas snäll mot mig o lagade middag (vi stinker fortf vitlök :)), sen blev det lite 24 :) Jag är galet besatt av den serien! Jack Bauer är min nya idol haha. Vi är inne på säsong 5 redan... bra jobbat!

I veckan ska jag se till att gå till bookstore'n på skolan o handla bok för inDesign (ett program ganska likt photoshop) och kanske någon annan bok som förklarar något annat användbart program. Har börjat känna av min kreativa sida på sistone! Börjar äntligen tycka det är kul (kanske för att jag börjar lära mig lite) att pilla i photoshop.

Har även fått ett spännande jobberbjudande... vet inte vad det har att göra med än.. men det är tydligen något på onsdagar som kräver mycket ansvar. Ska träffa Linda imorrn o se vad är för något... så får vi se om jag nappar! Anything for the CV liksom...

Nu ska vi nog (om jag känner oss rätt) se ett till avsnitt av 24 o sen blir det sovdags! Puss och kram

3 comments:

Anonymous said...

What about the SURPRISE?? Hallååå!/NinaPina Nyfiken

Anonymous said...

green card, well...../N

Anonymous said...

Jag gillar OCKSÅ den serien, men har tappat kollen på vilken säsong vi borde få nästa gång....du får väl ta hem dvd-erna, eller...../Ninisen