Thursday, July 24, 2008

Kan anställda lära sig att ta av larmen eller??

Hey friends!
Solen skiner som bara den idag med, men jag har faktiskt inte ens rört mig utanför huset än... (bara för att hämta posten). Söta Emma tittade förbi för att bidra med lite sällskap, så vi fick pratat lite om allt möjligt :)

Ska ta mig ner till centrum snart... köpte två t-shirts igår på H&M.. och när jag kom hem upptäckte jag att de glömt ta av larmen på båda två. Ytterst irritating! Det har hänt one too many times nu!

Och btw, varför ska det göra så djävulusiskt ont att epilera sig?! God damn, det kommer nog ta ett tag att vänja sig...

2 comments:

zlall said...

Din lilla klenis, du måste vaxa först och sen epilera utväxten annars är det dying pain! när ska du fixa miii blogg OCH NÄR FAN KOMMER DU HEM ?! bajs!

Anonymous said...

Hon stannar här hos mig! :P