Tuesday, July 15, 2008

Tråkigt på tåget

Hej my friends!
Sitter just nu på tåget upp till älskade Sthlm. Det är lagom dött här kan jag meddela, men jag klagar inte för jag har två förstaklassplatser för mig själv :) Har även fyllt datorn med nyaste säsongen av Girls Next Door och Living Lohan. Nice!! Och utöver det så har jag hunnit måla naglarna (blev verkligen skitfult plus att jag höll på att hälla hela skiten över mina byxor) och sminka mig så jag ser någorlunda fräsch ut när A hämtar mig på centralen :) Det blev ju lite stressigt innan jag åkte hemifrån...

Min väska väger ett ton så jag sitter och fundilerar lite över hur jag ska få ur den ur tåget (det var en kille som hjälpte mig in med den), i värsta fall får jag väl knuffa ut den!

Imorrn fyller min äskling år, så då blir det massa mys och presenter! :)

XOXO

No comments: