Wednesday, July 23, 2008

Rapport

Jaa.. var ett tag sen jag skrev nu... har ju hänt en del på sistone om vi säger så... hela helgen bestod av fest :) Vilket man inte tackar nej till! Födelsedagsfest hos Victor på fredagen... "surprise" fest för A på lördagen... med tillhörande grillning :) det blev en lyckad kväll, speciellt på slutet! :)

I söndags hade vi en riktig bakisdag... vi sov länge, sen blev det Grill in och sedan glass i stan :) Sjukt nice dag faktiskt.

I måndags var jag, johanna och melina inne i stan o käkade sushi till lunch... sjukt gott. Sushi måste ju vara något av det bästa som finns inom matväg. Sen blev det helkväll med Simona.

Igår (tisdag) var jag hemma och fixade med lite viktiga saker.. tills A ringde och frågade om vi inte skulle picnic'a ute i solen :) Yeeey! Sen kom han hem och viftade med Morgan nycklarna... :) Perfect! Så vi cruisade ut till Bosön och satte oss med en liten romantic picnic i den stekande solen... så mysigt! Sen när vi åkte hem fick jag köra Morganen :D woooo me likey!! Den var sjukt kul att köra!

Anyway, idag har jag legat och schtekt vid poolen med Melina hela förmiddagen. Rosévin, Dooley's och girlie talk... kan det bli bättre? ;) Sedan tittade A förbi med lunch också, och därefter somnade jag vid poolkanten.... gaah... så härligt att sommaren is here!

Ikväll har vi varit på bio... såg Hancock. Bra film! A tyckte att den var cheesy på slutet, men jag gillar ju sånt :) Alltid mysigt att gå på bio...

Nu är jag helt fantastiskt trött... tror jag fick lite solsting eller ngt innan, för har varit mosig i huvudet hela dagen.... Nattiii puss!

No comments: