Thursday, February 28, 2008

Bakfyllans dag

Okej, ni är officiellt sämst på att kommentera! Make my day o lämna nu ett litet spår :)

Idag har varit en minst sagt intressant dag - den har gått i bakishetens tecken! Vaknade vid 10 tiden hemma hos Lollan, väääldigt bakis. Haha. Igår var det fylleslag bland alla svenskarna, det var kul men jag höll på att bli söndermosad i kön (fick panik) så efter det var min kväll ingen höjdare. Är glad att jag åkte hem tidigare o gick o la mig. Somnade som en stock! Idag har vi i alla fall mått lite sisådär allihopa. Jag o Lollan har haft sådär fruktansvärt kul som man bara kan ha dagen efter (skrattar åt allt för att man är så trött). Skolan gick i alla fall bra och vi såg en väldigt intressant dokumentär på film studies! "Times of Harvey Milk" som handlar om Mordet på San Francisco's dåvarande mayor (George Moscone) och en kandidat i rådet som hette Harvey Milk, han var homosexuell o gjorde en jävla break through när det gäller homosexuellas rätt i samhället. Det var så intressant!

Aja, efter skolan plockade jag upp Katie, så åkte vi o käkade på Chili's o hade allmänt mys! Men båda var så himla trötta så vi bröt upp tidigt ikväll.... Men imorrn är det sleepover och spa night som gäller! :)

Klockan är 8.45 och jag ska nog gå o lägga mig strax... är SÅ himla trött. Ögonen går i kors ;)

Puss & kram

1 comment:

Anonymous said...

Why are Swedish people so fond of "fylleslag" cannot they be together normal drinking. Dad