Friday, February 29, 2008

Det är dags att städa

Usch så lat jag varit idag! Har legat i sängen huuur länge som helst, men det var ganska skönt faktiskt :) Nu är det däremot slut på vilandet. Ska sticka o sola en snabbis nu klockan 4, och sen sätter the storstädning igång! Ska tvätta o städa (mitt rum har nog aldrig varit såhär stökigt) och sen ska jag förhoppningsvis plugga också. Katie var tvungen att jobba över till sen inatt på nån promotion event, så vi får ta våran spa kväll some other time! Detta innebär mer tid till plugg = good stuff. Blir kanske en liten träff med Sara också :)
Ett litet smakprov på "the disaster":
Man vet att det är illa när man i princip inte kan gå på golvet utan att trampa på något..
Oh well, det ska vi väl kunna fixa! När jag väl sätter igång brukar det ske mirakel haha. Som tur är så är ingen av mina roomies hemma, så jag har tvättmaskinen o torktumlaren all to myself! :)

Nu måste jag ge mig iväg, ska sola om 20 min o jag ligger fortfarande i sängen. Puss & Kram!

No comments: