Monday, February 25, 2008

Ut med det gamla, IN med det nya!

Yes, som ni ser så är bloggen alldeles ny o fräsch :) tycker det har saknats lite rosa på sistone, så nu blev det rosa så det räcker o blir över!

Sitter i sängen nu... helgen har varit hård! Festifest o annat. Men det har varit väldigt kul!

Imorrn ska jag upp i tid hade jag tänkt, för att ta mig till gymmet (måste bränna bort lite alkoholkalorier) och sen ska jag till Life Chronicles, stället där jag ska börja volontärarbeta! :) Ska förhoppningsvis få lära mig hur man klipper filmer etc. Spännande!

Sedan blir det plugggggg. Av någon anledning känns plugget mycket svårare denna terminen! Vet inte om det är för jag är trött, eller om det beror på vädret...., eller om det helt enkelt är svårare? Aja, who knows. Måste i vilket fall som helst börja plugga på mina midterms redan nu, för lilla Petra kommer ju o hälsar på mitt under midterm-veckan! Dålig timing, jajamensan! ;)

Nee, nu ska jag läsa lite dokumentär-teori o sen blir det sovdags.... Puss!

No comments: