Tuesday, February 26, 2008

Sova?

Okej jag tog mig nog lite vatten över huvudet.... klockan är nu 12.53 am o jag har inte somnat än ;) Som tur är så är alla läxor klara och jag kan faktiskt sova ut till 11 imorrn! Himla tur det.....

Gud vad jag längtar tills den här veckan är över... av många anledningar... och GUD vad jag måste ta mig till gymmet på onsdag! Frågan är hur det kommer bli med det... nu har man ju ett "jobb" att ta hand om också! Haha.

Nee, nu ska jag faktiskt sova. Eller försöka i alla fall.. av någon anledning arbetar min hjärna på högvarv för tillfället....

2 comments:

Anonymous said...

No better sleeping pill than an hour of training. Dad

Anonymous said...

Du "Kullander" låt hjärnan vila litta é du snäll så ska du se att det kommer att kännas litta bättre!

Nu ska jag också natta mig

Puss o kram "kullander"