Wednesday, February 27, 2008

Brev från Gucci

Var precis o hämtade posten o där låg det ett litet kuvert från Gucci i Las Vegas till mig! Jaa, jag är fullt medveten om att det är ett grymt bra marketingknep att skicka s.k. follow up letters, men jag måste säga att det är väldigt trevligt!

"Hey Felicia
Hope to see you again in our LV store. Hope all is well.
Take care, Steve"

Detta är mitt andra "brev" från Gucci, och även om STEVE (han som assisterade mig när jag gick loss i affären) säkert skriver 100 sådana här brev om dagen så blev jag glad ändå ;) En aning roligare än alla tråkiga bank of america brev etc som jag alltid får....

Sedan till lite tråkigare saker... den här lilla jäveln ska betalas idag med. Har glömt den i bilen i över en vecka nu, så nu är det dags! Tycker förövrigt att de kunde haft röd färg på kuvertet istället, jag menar, man blir ju nästan glad över att se den här ärtgröna lilla saken. Och vad jag vet så är det ingen som någonsin associerat glädje med en p-bot?

Utöver det så är det helt underbart väder idag! 22 grader med strålande sol o klarblå himmel (äckligt va? ;). Summer is here! Sitter ute på balkongen o njuter med en tropical fuzz smoothie från Blender's :) Life is good!

Puss o kram

No comments: