Sunday, April 27, 2008

American tivoli :D

Igår hamnade jag och A på tivoli, av ren flax :) Vi var på väg hemmåt från La Cumbre, o så passerar vi världens tivoli.. det var jättestort och syntes himla tydligt från motorvägen... så vi svängde av och gick in :) Åkte pariserhjul (jag var livrädd haha), som A sa: "Du har för fan hoppat ut från ett flygplan, hur kan du vara rädd på pariserhjulet??". Det värsta var ju att de "glömde" släppa av oss typ 3 rundor i rad... så vi satt i hjulet ca 30 min ;) Men det var mysigt! Trots höjden.... :)

Sen gick vi o vann gosedjur till mig (den rosa elefanten) och så åt vi vår första corn dog! Det ser ut som en bajskorv på pinne, men det var inte så vidrigt som vi trodde det skulle vara ;)

Det var en mysig och spontan kväll i alla fall :) Såna kvällar älskar jag...

Puss o kram

1 comment:

Anonymous said...

nyligen hemkommen från en arbetsdag som avslutades med en lång lektion och får se att du är ute på tivoli. Nu bokar jag nästa flyg till dig! vem vill leva i denna gråa värld när man kan gå på tivoli?.... :)

Saknar dig!
Puss