Wednesday, April 30, 2008

Mediateket

Wiie, nu har lilla wacom-ritplattan anlänt! :) Det ska bli ett rent nöje att leka i Ps, Id och Ai nu :) Allt är så himla mycket lättare att genomföra, plus att det blir med way better precision. Det är riktigt kul att rita etc, för plattan är tryckkänslig.. blir alltså goodie resultat!
Har kollat på min skydive-film nu, den var ganska kul faktiskt! ;) Speciellt när jag går in i flygplanstaket o sen visar upp bulan (inte så liten!) haha. Det var grymt att se hur man faller ur flygplanet igen... live.. :) Ja vad ska man säga.. det var verkligen ett minne för livet! Men jag fundilerar lite på att hoppa kanske över Stockholm... det är ju fler än jag som är taggade ;)

Disk nu. Puss.

3 comments:

Anonymous said...

YBOB! Jag saknar dig med sååååå mycket. Körde förbi ditt hus igår, och det kändes aningen skummt. Lite blandade känslor! Njut av tiden ännu mer än vad du gör där borta, du är tillbaka fortare än du hinner blinka! Och Sverige är inte som USA, as you know. Love you sooo mucho! Din Bålligimm förever

Anonymous said...

Translation please!/N

Miss said...

Flis! Dog du nu? Har du slutat skriva eller har mitt internet slutat funka? Puss