Thursday, April 24, 2008

Mitt-i-natten-snack

Ooh.. imorrn ska vi se en dokumentär om Heidi Fleiss på film studies. Ska bli nice! Den här himla "thesis and outline" tar kål på mig just nu. Har inte ens hunnit se min tredje film som ska analyseras än... antagligen för att jag inte fick den förrän idag. Men jag måste hinna se den. Eller så får jag låtsas att jag har sett den o försöka skriva thesisen ändå. Jag vet ju vad den handlar om... hujhuj, i helgen blir det fruktansvärt mycket plugg! Las Vegas next weekend med svenskarna, så måste plugga undan extra mycket denna helgen... har två jävla mega essays som ska in veckan efter Vegas... gahh. Men men, det blir väl så när man försöker hinna med så mycket som möjligt innan man åker hem och samtidigt vill få bra resultat i skolan!

Ska säga upp mitt gymmedlemskap också... det måste man göra en månad innan man vill sluta betala så att säga... (betalar månadsvis)... fan... nu märker man att det inte är långt kvar :'(

1 comment:

Anonymous said...

Heidi Fleiss - är det hon madamen?? Kolla hur många som vet vem Sabine Spielrein är. Inget samband, men kända kvinnor - av olika skäl.
Tagga ner lite - du hinner.
kram fr Moster