Saturday, April 19, 2008

Iphone skin and skydiving thoughts

Efter vissa påtryckningar från lilla Sara (bättre säljare får man leta länge efter;) så har jag alltså beställt ett litet skin till min iphone, så den slipper bli repad på baksidan! Himla smart faktiskt. Ganska sött motiv också... :)

Sitter o gör min photoshopläxa nu... helt underbart på en större skärm o snabbare dator! Har dock lite svårt att koncentrera mig.. för snart är det läggdags, och det innebär skydive när man vaknar. Mitt humör går i vågor.. ibland är jag super excited och ibland har jag sån jäkla ångest över att jag ska dö o ditten o datten... Fast innerst inne tycker jag att det ska bli riktigt kul :) ...tror jag ;)

Bredvid mig har jag också min o gimmibålls trogna vän - DIET COKE. Usch vad vi har missbrukat det. Addicted? Yes!

Ska fortsätta nu! PUSS!

No comments: