Thursday, April 17, 2008

Natti!

Nu ligger jag här i sängen med en gimmibåll bredvid mig ;) Klockan är alldeles för mkt, och jag ska sova alldeles strax! Har ägnat hela kvällen åt att leka med min nya bebis (macbook pro) och kränga onyttigheter med min partner in crime. Fast vi lyckades klämma in en bio med andreas, johan bååth och tigerligan också! Såg 21, den nya gamble-filmen, och den var faktiskt riktigt bra! Stundvis lite seg, men overall väldigt cool!

Ja, det var andra bion på mindre än en vecka för oss! Blev Prom Night i söndags. Dålig men ganska läskig skräckis. Det värsta var ju att mördaren i filmen var en lärare som var helt besatt av en elev... och han var så himla lik min filmlärare! Typ skrämmande lik... haha. Usch!

Imorrn har jag skola 1-5 pm... o sen blir det middag hos A och förhoppningsvis fest på kvällen med alla svenskar!

Det är ganska fräckt ändå, om man googlar gimmibåll så kommer det bara upp foton på oss och texter skrivna av oss. Snacka om att vi har lyckats mynta ett eget uttryck!

Förresten, här kan ni kolla in skydive'n vi ska göra: http://www.skydivesantabarbara.com

Gotta go to bed now! Sweet dreams!

No comments: