Monday, April 21, 2008

Hjärnskakning probably..

Jag har förmodligen en lätt hjärnskakning, för helvete vilken huvudvärk jag har haft hela kvällen... och illamående. Lilla klant-flisan slog ju i huvudet i flygplansöppningen.... Skulle precis klättra upp i flygplanet, men så vände jag mig mot kameran (en instruktör filmade) o skulle göra en rolig min o skrika "hell yeah!" typ... så vände jag mig tillbaka, men var nog lite närmre öppningen än jag trodde, för jag drämde huvudet/ansiktet rätt in i taket i öppningen. Och det var ingen liten smäll alltså... pannan svullnade upp i en stor bula efter typ 5 sek... haha, alla såg jätteoroliga ut, men jag bara "fuck this, jag ska hoppa!". Det gjorde ju inte jätteont - då. Nu mår man lite sämre, men det var SO WORTH IT!!

Så slutsatsen man kan dra är ju att det självklart måste hända någonting när lilla jag är ute på äventyr ;) Är man en olycksfågel så är man ;) (Det kunde ju varit värre liksom... typ att fallskärmen inte löste ut sig ;)

Puss o kraaam!

1 comment:

Anonymous said...

Ja, den kunde snällt ha legat kvar i ryggsäcken.....så var glad att du är nere och välbehållen! Att vara utan bil funkar och även att ha kort kjol när det är kallt...man får planera lite bättre!
Take care!
M