Tuesday, May 27, 2008

Filmkväll!

Ikväll blev det film med A och Sara :) Jag åkte som sagt och hämtade Sara i det stora schabraket till bil jag kör nu (vi skrattade hysteriskt när båda två KLÄTTRADE och drog oss in i bilen), sen köpte vi diverse godsaker och åkte hem för att se Vantage Point :) Bra film faktiskt! Lite sådär annorlunda... och sjukt spännande! Mitt stackars hjärta har fått sig en jävla behandling nu med denna filmen och igårnatt såg jag och A klart säsong 6 av 24! Såå himla exciting och gud vad sorgligt slut!! :( Nu får vi vänta på 24-filmen som kommer ut i höst istället :) och våren -09 kommer säsong 7! Gaah!!

En trevlig kväll måste jag säga... och jag avslutade den med att stå och diska i en timme :P

2 comments:

Anonymous said...

den filmen är bra, såg den på bio med nina för ett tag sen :). Hoppas att allt är bra med dig, om du har tid över någon kväll (morgon hos mig) så kan vi väl skypa? puss!

Anonymous said...

Tycker inte ett dugg synd om dig!!!!
Prioriterar man tv:n så gör man....det kan faktiskt vara riktigt coolt att diska...men inte 4 på natten!
M