Wednesday, May 21, 2008

Sorgliga dagar..

Imorse snooze'ade jag i typ en timme för mycket. Jag kände verkligen hatet från A när mitt alarm gick av igen och igen... haha, jag har ju inte den mildaste signalen direkt... (det faktum att det är samma signal som CTU's varnings-utrym-lokalerna alarm i 24 lär väl säga en del)

Sedan gick jag till skolan, hade redovisning i college success, som gick superbra (min lärare sa att "You're gonna be successful!" innan jag lämnade klassrummet :) Sen ringde jag mamma och fällde en tår över att det här var min absolut sista dag på Santa Barbara City College.. :( Ledsamt. Jag hann även med att gnälla lite och uttrycka min ångest över film studies final'n som gjordes senare idag... Bortsett från att jag knappt pluggade någonting, så gick det bra tror jag.

Mm... så nu är skolan slut. Och imorrn ska min bil adopteras bort. Vad ska man säga... inte de roligaste dagarna direkt?

Och igår höll jag på att bli påkörd av en stor lastbil.. det var läskigt! Låg i vänsterfilen på motorvägen när lastbilen bredvid mig får för sig att byta fil (HELLOO hört talas om att titta i backspeglarna innan man byter fil?!). Som tur var upptäckte han sitt misstag i tid, och hann svänga tillbaka (och höll då på att klämma en annan bil). Fick en smärre hjärtattack, men jag klarade mig. Känns ju bra att somliga tydligen hittar sina körkort i flingpaketen!

Nu ska jag sova (igen). Däckade klockan 9 och sov till 2.. sen blev jag väckt av A's högljudda grannar så nu har vi suttit och surfat lite för att återfå tröttheten. Imorrn ska jag till LA! Puss och kram!

No comments: