Thursday, May 29, 2008

Packmaraton has begun

Sitter på min ex-macibooki nu, som dör om den kopplas ur väggen haha. Har ägnat hela dagen åt att förflytta hela A's packning till min lgnhet, och nu på senare timmar har jag rensat kläder och börjat lägga allt i högar (för att få ett hum om hur många resväskor som kommer att behövas..)

Jag har konstaterat att jag kommer behöva minst en väska till bara väskor och skor. Herrejesus.

Nu är jag trött som fan.. ska lägga mig bredvid A och leta möbler :) Nya favvosysselsättningen?

Jag vill hem till Sverige och flytta till Stockholm NU!

Men först väntar LAS VEGAS BABY!! :)

Natti Puss!

3 comments:

Anonymous said...

hej, känner jag dig rätt så kommer packningen inte bli allt för givande...
jag har mailat dig. lycka till
puss

Anonymous said...

Var i Stockholm ska du bo?

Anonymous said...

Flis! Sitter här och läser ikapp gamla inlägg :P Använde du salladskålen som fotbad?! Den jag precis fick!?! Ucshh. Hoppas ni tvättade den hahaha