Sunday, May 11, 2008

Ännu en lördag i LA

En lite rolig t-shirt som jag hittade på Kitson ;) "Little bit spoiled"

Nu har jag vaknat från en sån där "alldeles-för-lång-powernap" igen... suck... min kropp har inte direkt varit pigg idag. A och jag hamnade inte i säng förrän 05.20 igår/idag eftersom vi kom hem väldigt sent från LA.... Det var verkligen en mysig dag! Kom dit vid halv 4 kanske... då åkte jag och köpte min kofta som jag tjatat om ett tag :) Väldigt nöjd måste jag säga. Sen vidare till Kitson där vi "bumped in to" Paris Hilton ;) (Kändisbög som jag är så var jag i extas haha. Så nu har A fått se den sidan också...). Sen åkte vi till The Grove där vi åt på Cheesecake Factory's mysiga balkong. Gick runt i lite affärer gjorde vi också! Plus att vi åt vår första Pretzel (gott faktiskt!!). Sen spontanbestämde vi oss för att gå på bio (What Happens In Vegas... med Cameron Diaz och Ashton Kutcher). Den var lite klyschig med såå rolig ;) Jag låg dubbelvikt fler än en gång om vi säger så ;)

Lämnade LA vid midnatt....

Och nu ska jag tillbaka till verkligheten... LÄXDAGS! Puss!

No comments: