Sunday, May 4, 2008

Massor att göra...

Japp, då var denna dagen halvt gången... ska sätta igång och se mina filmer som ska analyseras ett par ggr till, för att verkligen få ihop all info jag behöver. Det blir mycket skrivande de närmsta dagarna alltså!

- Film studies term paper due på tisdag
- College success final essay due på torsdag
- Film studies final på tisdag nästa vecka
- College success final visionboard due på torsdag nästa vecka
- Sen ska vi ju inte glömma digital imaging finals som är på G...
- Och 3 essays i consumer selling strategies... ladidadida....

Och så måste jag:

- Jobba mer på Life Chronicles
- Säga upp gymmedlemskap
- Lägga ut lite saker på Craigslist
- Sälja bilen (jag kommer typ gråta när den dagen kommer... min lilla bebis!!)
- Komma underfund med hur jag ska få hem all my stuff
- Börja fixa förberedande saker för livet i Sverige
- Ehh... jag orkar inte tänka på mer just nu....

Tjohoo! Mina sista veckor här kommer ju vara väldigt rofyllda ;) Eller inte! haha. Oh well, I love the life here anyway.

Dusch nu, sen pluggipluggipluggggg....

No comments: