Thursday, May 8, 2008

Motivationen trillar på sin plats igen


Efter ett välbehövligt samtal med mammi så återfick jag lite motivation. Så nu sitter jag här med ett litet glas rött och är i full fart med att slutföra min college success essay. Det är till och med motiverande bara att skriva den... ämnet är "A personal philosphy of success". Jag känner mig redan nöjd, för jag blottar verkligen mina tankar i den!

Hursomhelst, det är på sådana här bilder jag förbannas över det jävla ärret bredvid ögat som jag fick i Cancun. Tänk vad en cigg kan göra... inte speciellt snyggt alltså....

Men men, jag lever och är frisk, så det får man vara glad för! :) Puss o kram!

Och jag vill bara tillägga att jag har världens bästa mammi..... :)

2 comments:

Anonymous said...

Det låter nästan som om din mamma sa till dig att "ta ett glas rödvin så ordnar sig allt". Motivationen hoppas jag kom från det jag verkligen sa. Det gläder mig "that you are back on track"

Anonymous said...

Näää sååå lät det inte alls...jag vet att hon Mammi sade bra mycket vettigare än så...allt är inte som det sr ut...
apropå..kan vi få se en bild på detta omtalade ärr? Annars kan det ju vara en påminnelse om att allldrig röka.../N