Tuesday, May 27, 2008

Hejdå bilen!

(Jag kramar min lille bil första ggn jag trodde den skulle säljas..)

Mmm... då har jag sålt bilen. Och nu sitter jag här i A's lägenhet och känner mig handikappad för att jag inte kan ta mig någonstans. Haha :)

Har varit i Ventura och skrivit på papper och fått min check och även blivit informerad om hur sliskiga bilförsäljare kan vara. Jim Pizano som har hjälpt mig hela vägen är helt underbar, han har verkligen gjort allt för att få min bil såld och han kommer även att köra mig och A till LAX med våra 8 resväskor den 11 juni :) Så snällt! Jag frågade honom idag varför han var så snäll mot mig, då svarade han att han fick så dåligt samvete när jag blev sur och ifrågasatte allting när det krånglade i början. Ibland lönar det sig att visa sitt missnöje! Men efter det har han gett mig en jävla bra service! Så nu är jag nöjd och glad även om jag är billös :(

Puss och kram!

No comments: