Sunday, May 11, 2008

Vakuumförpackat is the new shit!

Nu är jag klar med digital imagingläxan! Skönt! Sitter i soffan och väntar på ett färskt 24 avsnitt nu :) Snaaart är vi klara med sista säsongen, och då är det bara att vänta på 24-filmen som kommer i höst! Spännande, spännande :)

Men nu måste jag sätta mig och planera lite saker.... hittade förresten en potentiell lösning till mina packningsproblem (hur i hela världen ska jag få hem allt skit jag har införskaffat här?!). Ikea här har tydligen kommit ut med "förvaringspåsar" som man packar sina kläder i och sedan dammsuger man ut luften så det blir vakuumförpackat! HUR SMART ÄR INTE DET?? Ska genast undersöka saken lite närmre... men 7 dollar för 2 påsar låter ju inte så hemskt.

1 comment:

Anonymous said...

Ja slurp-förpackning låter effektivt...try!/N