Wednesday, May 7, 2008

Min hjärna är icke-fungerande

Okej, jag blev inte 100% nöjd med mitt filmarbete... men nu är det inlämnat, och det är ju trots allt det viktigaste. Det var asjobbigt att skriva, och min hjärna ville helt enkelt inte samarbeta med mig. Oh well, har fixat klart den vanliga filmläxan nu, och strax blir det väl lite college success. Betar av en sak i taget!

Imorrn är det krökdag för svenskarna, men jag ska stay sober under festligheterna, så jag kan åstadkomma lite vettigt plugg senare på kvällen! Middagen på FishHouse ser jag fram emot i alla fall :)

Och om jag lyckas slutföra alla uppgifter i skolan den här veckan så ska jag fanimej ta bilen till L.A och köpa den där Marc by Marc Jacobs koftan som jag stod och dregglade över sist vi var där. Ibland får man ju unna sig lite.... ;)

Sovdags snart. Natti puss!

1 comment:

Anonymous said...

Börjar du glömma bort svenskan?....hittar allt fler stavfel, hmmm..inte likt dig.
Men jag blir glad när du ger järnet i plugget.
pussar från mam