Wednesday, May 14, 2008

Godnattis :)

Nu ligger jag här i sängen och myser :) Jag råkade somna i soffan tidigare (min kropp är antagligen i galet behov av sömn) så A tvingade ner mig i sängen. Tyvärr så piggnade jag naturligtvis till, så nu ligger jag här och surfar lite i mörkret :) (det är nu man uppskattar det lysande tangentbordet).

Vilket krångel det har blivit med min bil. Lååång historia, men dealership'et jag sålde den till vill att jag kör till LA för att hämta hyrbil, för ingen i SB hyr ut till personer under 21. MY ASS sa jag då, och har nu lindat honom runt mitt lillfinger, och jag får ha min bil tills jag åker hem. Jag har lite mer balls än jag trodde faktiskt.

Nu ska jag titta på lite fabulous avsnitt av The Hills :)

1 comment:

Anonymous said...

I guess the only problem you have now is the actual transport to the airport when you leave. Dad