Thursday, May 15, 2008

Lite grym är jag allt ;)

Även om jag har haft huvudvärk i typ 2 dygn och det satt en 40-dollars p-ticket på bilen när jag skulle till skolan (plus att jag trampade i tuggummi) så gör inte det så mycket, för att JAG FICK ETT A PÅ MITT FILM STUDIES TERM PAPER!! :D Jag är så himla glad för det här betyder att om jag får A (tillomed ett B skulle gå bra enligt läraren, men man ska alltid sikta högst!) på min final så ar jag ett A i film studies 121 :)

Iiiiih. GLAD!

Nu ska jag duscha o tvätta håret, sen blir det "Something's Fishy" med Sara, Maria och Andreas... muuuums. Pusssss.

3 comments:

Anonymous said...

Vad gör det om du é lite seg när du är such A fantastic kid!/Moster

Anonymous said...

Tjockt med gratulationer Flisja! Sjukt vasst av dig! :)

(haha.. på wordverification för mig står det "kewk". haha.. apkul!)

Anonymous said...

great stuff. dad